duminică, 5 ianuarie 2014

Confesiune...


E tarziu si tot mai sper
Intr-o lume mai buna...
E tarziu si tot mai astept
Sa rasara soarele si-n inima mea
Pustiita de oameni ce nu m-au meritat...

Imi doresc un strop de fericire
O clipa de iubire
Sincera !
Imi doresc liniste...
Liniste si armonie...
Dar se pare ca e mult,
Prea mult si greu de implinit...

Ma cufund in intuneric
Si tacere...
Prea multa tacere,
Prea multa durere...
As vrea sa plang, sa tip, sa fug...
Dar nu mai pot...
Nu mai am forta...
Si curaj...
Si poate nu mai vreau...

As vrea sa pot zbura...
Sa ma pot ridica,
Sa am curajul sa mai sper
Ca totul va fii bine...

Este tarziu...
Prea tarziu ?
Am obosit...




Un comentariu:

  1. Sunt aici pentru a depune mărturie despre modul în care acest puternic jucător de vrăji numit Dr. Ogala m-a ajutat să-mi îmbunătățesc relația. Am fost cu sufletul la gură când amantul meu mi-a spus că nu mai este interesat să se căsătorească cu mine, pentru că o altă doamnă a folosit magie neagră asupra lui. Am plâns și am plâns în fiecare zi, până când s-a înrăutățit atât de mult încât am contactat internetul pentru ajutor, atunci am citit o recenzie pe dr. Ogala, apoi am l-am contactat pentru ajutor în găsirea iubirii și a vieții mele. , m-a ajutat să arunc o vrajă de dragoste puternică și, spre surprinderea mea, după 24 de ore de a face vraja de dragoste, iubitul meu s-a întors în genunchi implorându-mă să-l iert. adresa sa de e-mail: drogalad02@gmail.com WhatsApp +2347049668119 ...

    RăspundețiȘtergere